Strona 4 z 4

: 18 paź 2009, 21:15
autor: szaszka69
Kolego nie siej zametu,guzik jest ten sam robisz problem niczym CBA .Pozdrawiam :D

: 18 paź 2009, 21:17
autor: olsztyniak
Płomień granatu na pierwszym tez jest dużo wyraźniejszy.

: 18 paź 2009, 21:19
autor: szaszka69
Nie nabijajmy postow i nie szukajmy dziury w calym :D chociaz nie powiem chcialbym miec jeszcze 13 :D

: 18 paź 2009, 21:38
autor: Frozzer
to już się robi chore...

od początku Robert pisał, że to 15
czemu na siłę próbujecie udowodnić, że to 13

: 19 paź 2009, 13:18
autor: ostrybrzytwa
najprościej stwierdzić że był weekend :zebek:

: 27 paź 2009, 19:40
autor: szaszka69
Czy juz coś wiadomo na temat tego guziczka?,czy konsultacja z kolegami z za granicy cos przyniosła?.Pozdrawiam

: 27 paź 2009, 21:14
autor: srebrny_lis
Na forum artyleryjskim SAD-u Saper uparcie twierdzi, że to 13-ka. Inne wypowiedzi przycichły tymczasem. Nie mogę też doczekać się wizerunków guzików pociągów transportu (train des equipages). Wiem tylko, że oba rodzaje pociągów (ten i train d`artillerie) w materiałach francuskich są omawiane razem, więc może i guziki były podobne? Chociaż mundury różniły się znacznie. Np. w pociągach artylerii mundur stalowoszary wycięty w kwadrat (typu surdut), patki błękitne z czerwonymi wypustkami, poły zdobione czerwonym granatem; epolety i frędzle czerwone; guziki białe (tj. srebrzyste); kamizelka szara z czerwonymi dodatkami; spodnioe szare z czerwonymi wyszyciami typu węgierskiego; buty węgierskie czarne oblamowane czerwienią; czako czarne, blacha miedziana z orłem, galony i kordony czerwone, kita czerwona, trójkolorowa kokarda, ozdoby metalowe miedziane; szabla typu dragońskiego. W pociągach zwykłych dominował kolor błękitu nieba, zaś części metalowe czaka były srebrzyste.