Re: Sępopol i Galiny 2015
: 23 mar 2015, 12:40
Zajawka Galin.
Folwark Galiny, 10-12 kwietnia 2015 r.
Impreza plenerowa dla grup rekonstrukcyjnych przełomu XVIII i XIX w
Organizator: GRH 21. Fusilier Bataillon „Stutterheim”
Ramowy plan działań
Piątek, 10 kwietnia
Od. godz. 18.00 – przyjazd uczestników – Folwark Galiny - kuźnia
Sobota, 11 kwietnia
10.30 - zbiórka pododdziałów pododdziałów, odprawa
11.00 – wymarsz na gę wojenną, wspólne ognisko, powrót do miejsca zakwaterowania, kolacja, zwiedzanie folwarku
Niedziela, 12 kwietnia
Do ok. 12.00 – śniadanie, czas wolny, wyjazd uczestników
Miejsce zakwaterowania : Pałac Galiny http://www.palac-galiny.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; (Galiny k/Bartoszyc, Galiny 110)
Miejsce noclegu wyposażone jest w łazienkę i toalety, duży kominek wraz z drewnem na opał.
Wpisowe wynosi 15zł/os. i obowiązuje wszystkich uczestników (bez względu na wiek i na to czy się nocuje czy nie). Wpisowe pokrywa koszt wynającia bazy i opału (drewna do kominka) oraz obiadu w sobotę. Resztę kosztów pokrywa organizator. Materace zapewnia organizator.
Uczestnicy proszeni są o zabezpieczenie ładunków w ilości 30 szt./os.
Zgłoszenia o szacunkowej liczbie uczestników proszę nadsyłać do dn. 5 kwietnia poprzez FB, pw lub mail: gadamowicz@wp.pl
Serdecznie zapraszamy!
Folwark Galiny, 10-12 kwietnia 2015 r.
Impreza plenerowa dla grup rekonstrukcyjnych przełomu XVIII i XIX w
Organizator: GRH 21. Fusilier Bataillon „Stutterheim”
Ramowy plan działań
Piątek, 10 kwietnia
Od. godz. 18.00 – przyjazd uczestników – Folwark Galiny - kuźnia
Sobota, 11 kwietnia
10.30 - zbiórka pododdziałów pododdziałów, odprawa
11.00 – wymarsz na gę wojenną, wspólne ognisko, powrót do miejsca zakwaterowania, kolacja, zwiedzanie folwarku
Niedziela, 12 kwietnia
Do ok. 12.00 – śniadanie, czas wolny, wyjazd uczestników
Miejsce zakwaterowania : Pałac Galiny http://www.palac-galiny.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; (Galiny k/Bartoszyc, Galiny 110)
Miejsce noclegu wyposażone jest w łazienkę i toalety, duży kominek wraz z drewnem na opał.
Wpisowe wynosi 15zł/os. i obowiązuje wszystkich uczestników (bez względu na wiek i na to czy się nocuje czy nie). Wpisowe pokrywa koszt wynającia bazy i opału (drewna do kominka) oraz obiadu w sobotę. Resztę kosztów pokrywa organizator. Materace zapewnia organizator.
Uczestnicy proszeni są o zabezpieczenie ładunków w ilości 30 szt./os.
Zgłoszenia o szacunkowej liczbie uczestników proszę nadsyłać do dn. 5 kwietnia poprzez FB, pw lub mail: gadamowicz@wp.pl
Serdecznie zapraszamy!